wtorek, 9 lipca 2013

Spodnie

W Burdzie 07/2007 wpadly mi w oko spodnie (model 108) dokladnie takie o jakich marzylam, z podwyzszonym stanem, waskie, idealne. Czarny material z dodatkiem streczu lezal juz przygotowany. Ale... przy przerysowywaniu wykroju przod spodni wydal mi sie zle wyrysowany, jednak brnelam dalej ufajac, ze do tej pory Burda mnie nie zawiodla i wykroje sa przygotowywane przez projektantow znacznie bardziej doswiadczonych ode mnie.
Gdy zrobilam pierwsza przymiarke wiedzialam juz z cala pewnoscia, ze niestety mialam racje i wykroj byl zle wymierzony, przod byl nie wystarczajaco gleboki w kroku, co powodowalo, ze spodnie na calej dlugosci brzydko sie marszczyly. Ech, szkoda, bo zapowiadaly sie naprawde swietnie, a przy takim zmarszczeniu wygladaja malo elegancko i nosic ich niestety nie bede.
Na zdjeciu nie dokladnie widac jak sa pomarszone. Gdyby material nie byl czarny byloby to bardziej widoczne, niestety w rzeczywistosci rzuca sie to mocno w oczy, szczegolnie jak sie w nich chodzi.




Pozdrawiam.
Bedzie mi bardzo milo jesli pozostawisz po sobie jakis slad w komentarzach.
Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz